مختص بعضی ها......
ستاره های ابی

ss

یه چند وقتیه که دارم خیلی چیزا را تحمل میکنم!بعضیا میان یه کامنت هایی میذارن که واقعا جای تاسف داره! من تو پست ثابت وبم هم گفتم که من این جور کامنت ها را تایید نمیکنم!پس برا چی وقت خودتونو هدر میدید؟؟؟؟ وقتی نمیتونین موفقیت و بزرگی یه نفر را ببینین برا چی میایین اینجا شخصیت کثیف خودتونو نشون میدین؟اولش نمیخواستم یه همچین چیزایی  تو وبم بنویسم ولی با حرف های مزخرفی که بعضیا دارن میزنن مجبور شدم!پس حد خودتو بدون و هر حرفی و توهینی را اینجا نزن که بد میبینی!!!!!!

دارم بهتون اخطار میدم یه بار دیگه کوچکترین توهین به بازیکنان تیم ما خصوصا فرهادم که خیلیا دارن با توهیناشون شخصیت پلید و کثیف و حسودشون را نشون میدن را بشنوم یه کاری باهاشون میکنم که مرغ های آسمون به حالشون گریه کنن!دیگه  تو وبم از این مزخرفات را نشنوم!دیگه تو وبم توهین به فرهادم را نشنوم! دارم میگم شخصیت و حد خودتونو نشون ندید که اونوقت معلوم میشه چقدر بی شخصیتید!واسه خودتون دارم میگم حد خودتونو بدونین شخصیت کثیف خودتونو انقدر راحت به همه نشون ندین که بد جوری واستون تموم میشه تا حالا هم که هیچی بهتون نگفتم داشتم حرمت نگه میداشتم که فهمیدم لایق حرمت نگه داشتنم نیستید!



نظرات شما عزیزان:

زهرا 33
ساعت22:15---24 فروردين 1392
ایول بابا!!!!!پاسخ:ما اینیم دیگه

blue-sahar
ساعت18:03---22 فروردين 1392
آپت عالی بود نگار جون
پاسخ:مرسی نفس


ریحانه
ساعت22:46---20 فروردين 1392
دیدی بازم فرهاد نیستو بازم ما میبازیم

اره فرهاد اماده نیست

هه....!
پاسخ:وای ریحانه جون داغ دلمو تازه نکن که دلم خونه.ولی فکر کنم این قلعه نوییه که از نظر عقلی هنوز آماده نیست


شادی
ساعت21:09---19 فروردين 1392
اعتناشون نکن بابا!!!
پاسخ:آخه بی اعتنایی هم حالیشون نمیشه شادی جون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:28 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین